REGULAMIN
sklepu internetowego easyegg.pl

Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu internetowego działającego pod adresem www.easyegg.pl, prowadzonego przez EGGS PRODUCT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Żylicach, Żylice 35A, 63-900 Rawicz, NIP: 6991954352, REGON: 302296805, KRS: 0000443890, numer rachunku bankowego: …………………………………………………..,
zwanym dalej „Sprzedawcą”.

§ 1. DEFINICJE

1. Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:
a) REGULAMIN – niniejszy Regulamin Sklepu internetowego,
b) KLIENT – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej a posiadająca zdolność do czynności prawnych, która na zasadach określonych w niniejszym regulaminie dokonuje Zamówienia w Sklepie Internetowym,
c) KONSUMENT – Klient będący osobą fizyczną, korzystający ze Sklepu internetowego w celu niezwiązanym bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową,
d) TOWAR – produkt prezentowany w Sklepie internetowym, którego dotyczy Umowa Sprzedaży,
e) UMOWA SPRZEDAŻY – umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny, zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, z wykorzystaniem serwisu internetowego Sklepu,
f) SKLEP INTERNETOWY – serwis internetowy dostępny pod adresem www.easyegg.pl, za pośrednictwem którego Klient może złożyć Zamówienie,
g) ZAMÓWIENIE – oświadczenie woli Klienta zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i ilość Towarów.

§ 2. POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Sprzedaż odbywa się za pośrednictwem Internetu pomiędzy składającym Zamówienie jako Kupującym a Sklepem jako Sprzedawcą.
2. Każdy Klient dokonujący zakupu produktów oferowanych przez Sklep jest obowiązany zapoznać się z treścią niniejszego Regulaminu.
3. Dostępny pod adresem: www.easyegg.pl Sklep internetowy prowadzony jest przez EGGS PRODUCT Sp. z o.o. z siedzibą w Żylicach, Żylice 35A, 63-900 Rawicz, NIP: 6991954352, REGON: 302296805.
Dane adresowe i kontaktowe: EGGS PRODUCT Sp. z o.o., Żylice 35A, 63-900 Rawicz, NIP: 6991954352, REGON: 302296805.
Pytania dotyczące zamówień mogą być kierowane na adres: sales@easyegg.pl, lub telefonicznie: …………. (opłata wg cennika właściwego operatora).
Pytania dotyczące wymian, zwrotów, reklamacji mogą być kierowane na adres: sales@easyegg.pl, lub telefonicznie: . (opłata wg cennika właściwego operatora).
4. Regulamin określa w szczególności:
a) zasady dokonywania rejestracji i korzystania z konta w ramach Sklepu internetowego,
b) warunki i zasady składania drogą elektroniczną Zamówień w ramach Sklepu internetowego.
5. Informacje o towarach podane na stronie internetowej Sklepu (między innymi: opisy, waga, cena) stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny.

§ 3. WARUNKI TECHNICZNE SKŁADANIA ZAMÓWIEŃ

1. Skorzystanie ze Sklepu internetowego jest możliwe pod warunkiem spełnienia następujących wymagań technicznych niezbędnych do korzystania z usług Sklepu:
a) podłączenie do Internetu,
b) poprawnie skonfigurowana przeglądarka (przeglądarki internetowe opcjonalnie: Internet Explorer, Firefox, Mozilla, Google Chrome, Opera),
c) aktualne, czynne i poprawnie skonfigurowane konto poczty elektronicznej,
d) program do odczytu plików formatu PDF.
2. W razie korzystania przez Klienta ze sprzętu lub oprogramowania, które nie spełnia wymogów technicznych określonych powyżej, Sklep nie gwarantuje prawidłowości funkcjonowania serwisu i zastrzega, że może to mieć negatywny wpływ na przebieg procedury składania Zamówienia.
3. Sklep zapewnia, że wszelkie opinie dotyczące Produktów oferowanych w Sklepie pochodzą wyłącznie od Klientów, którzy dokonali zakupu danego Produktu.
4. Klient może dokonać subskrypcji newsletteru Sklepu, czyli cyklicznej wysyłki informacji o produktach i usługach Sklepu. Aby zapisać się na newsletter Klient wpisuje swój adres e-mail w formularzu newsletter znajdującym się na stronie internetowej Sklepu, jednocześnie potwierdzając zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych w tym celu, i kierowanie na podany e-mail treści promocyjnych. Z newsletteru można zrezygnować w każdej chwili, a w tym celu Klient jest proszony o przekazanie oświadczenia o rezygnacji poprzez e-mail Sklepu: sales@easyegg.pl lub wybranie linku rezygnacji w wiadomości e-mail dostarczanej z newsletterem.
5. Klient może uzyskać dostęp do niniejszego regulaminu w każdym czasie, za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na stronie głównej Sklepu, oraz pobrać go i sporządzić wydruk.

§ 4. REJESTRACJA

1. Rejestracja w Sklepie następuje w oparciu o prawidłowo wypełniony formularz rejestracyjny, w którym Klient podaje niezbędne dane identyfikacyjne (imię, nazwisko), adres e-mail oraz hasło; zaakceptowany, aktualny Regulamin Sklepu oraz złożone oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w zakresie niezbędnym do prawidłowej realizacji Zamówień Klienta.
2. Rejestracji konta można dokonać także przez odznaczenie odpowiedniego okienka w procesie składania Zamówienia. Na adres e-mail Klienta umieszczony w formularzu rejestracyjnym zostanie wysłana wiadomość potwierdzająca założenie konta.
3. Z chwilą otrzymania wiadomości potwierdzającej rejestrację dochodzi do zawarcia umowy dotyczącej prowadzenia konta pomiędzy Klientem a Sklepem.
4. Po zarejestrowaniu się w Sklepie, logowanie odbywa się przy użyciu danych podanych w formularzu rejestracyjnym.
5. W celu usunięcia konta Klienta ze Sklepu należy wysłać wiadomość elektroniczną z wnioskiem o usunięcie konta na adres e-mail: sales@easyegg.pl z podaniem danych identyfikujących Klienta aktualnie zarejestrowanego w Sklepie. Powyższe nie dotyczy sytuacji, w których Sklep jest w trakcie realizacji Zamówienia złożonego przez Klienta. W takim przypadku, skutek rozwiązania umowy nastąpi z chwilą zrealizowania przedmiotowego Zamówienia.
6. Sklep dopuszcza składanie Zamówień bez konieczności rejestrowania się i logowania w Sklepie. W tym celu Klient każdorazowo w procesie składania Zamówienia jest zobowiązany wypełnić formularz elektroniczny przez wprowadzenie wymaganych przez Sklep danych koniecznych dla jego identyfikacji oraz zawarcia i wykonania Umowy Sprzedaży (imię i nazwisko, adres poczty elektronicznej (e-mail), numer telefonu – opcjonalnie, adres dostawy). Klient ma obowiązek zaakceptować aktualny Regulamin wraz z oświadczeniem o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb Zamówienia. Brak rejestracji w Sklepie oznacza brak posiadania konta Klienta; wówczas Klient nie ma dostępu do automatycznego śledzenia Zamówienia.

§ 5. ZAMÓWIENIA

1. Klient, składając Zamówienie, składa zaproszenie do zawarcia umowy sprzedaży zamawianych Produktów w Sklepie.
2. W celu zawarcia umowy sprzedaży za pośrednictwem Sklepu internetowego należy wejść na stronę internetową www.easyegg.pl, dokonać wyboru towaru, jego rodzaju, wagi. Kolejne czynności należy podjąć w oparciu o wyświetlane Klientowi na stronie internetowej komunikaty.
3. Proces zamawiania Produktu rozpoczyna się potwierdzeniem cech świadczenia poprzez Stronę produktową. Klient informowany jest o przewidywanym czasie realizacji Zamówienia, dostępności produktu, cenie i sposobach zapłaty, jak i możliwych wariantach dostawy.
4. W celu dostarczenia produktu Klient zobowiązany jest do podania swoich danych adresowych lub ich weryfikacji w przypadku uprzedniego zarejestrowania konta. Przed złożeniem zamówienia (poprzez użycie przycisku „zamawiam i płacę”) Klient potwierdza, iż zapoznał się z niniejszym Regulaminem wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb Zamówienia.
5. Wysłane przez Sklep potwierdzenie przyjęcia Zamówienia na podany przez Klienta adres e-mail stanowi oświadczenie o przyjęciu zaproszenia do zawarcia umowy.
6. Klient dokonujący zakupu jako przedsiębiorca, zobowiązany jest do podania numeru NIP.
7. W celu złożenia Zamówienia Klient zobowiązany jest dokonać wyboru, spośród dostępnych w Sklepie: zamawianych produktów, sposobu dostawy, sposobu płatności oraz wskazać adres dostawy. Wybór dokonywany jest przez: wybranie produktu i dodanie go do koszyka.
8. W przypadku niedostępności Produktów objętych Zamówieniem i braku możliwości realizacji Zamówienia Klienta, Sklep zawiadomi o tym fakcie Klienta najpóźniej w terminie 14 dni, licząc od daty złożenia Zamówienia. W takim przypadku Klient ma prawo zadecydować, czy wyraża zgodę na realizację Zamówienia w okresie zaproponowanym przez Sklep czy od umowy odstępuje. W przypadku braku możliwości realizacji części Zamówienia, o którym mowa powyżej, Klient jest informowany o stanie Zamówienia i podejmuje decyzję o sposobie jego realizacji. Klient ma możliwość dokonania wyboru pomiędzy:
a) częściową realizacją Zamówienia – co powoduje zrealizowanie Zamówienia dotyczącego wyłącznie dostępnych Produktów;
b) anulowania całości Zamówienia (odstąpienie).
W przypadku odstąpienia od umowy Sklep zwróci Klientowi wpłaconą tytułem ceny kwotę. Powiadomienie zostanie wysłane na adres e-mail wskazany przez Klienta w formularzu Zamówienia lub rejestracyjnym. W razie niepodjęcia przez Klienta żadnej decyzji w zakresie realizacji Zamówienia w ciągu 7 dni od powiadomienia, Zamówienie zostanie anulowane w części -w zakresie Produktów niedostępnych.
9. Umowę uważa się za zawartą z momentem otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail z prośbą o potwierdzenie przez Klienta zakupów, poprzez przycisk: „Potwierdź złożenie zamówienia”.

§ 6. CENY I METODY PŁTNOŚCI

1. Ceny Towarów podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
2. Cena podana przy każdym Produkcie jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta Zamówienia.
3. Dostawa towaru odbywa się w następujących wariantach oferowanych w Sklepie:
a) za pośrednictwem firmy kurierskiej (InPost),
b) za pośrednictwem paczkomatów InPost.
Informacje o kosztach dostawy dostępne są w procesie zamawiania przed złożeniem takiego Zamówienia.
4. Koszty dostawy zostaną uwzględnione w cenach Produktów w zależności od zamówionego towaru i wyboru Klienta co do sposobu dostawy.
5. Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby płatności za Produkty:
a) Przelew tradycyjny na rachunek bankowy: …………………………………………………………………………,
b) Płatność w systemie Przelewy 24, PayU, Paypal,
c) zapłata kartą płatniczą Pol Card, Visa Mastercard. Karta kredytowa zostanie obciążona następnego dnia po złożeniu zamówienia.
6. Wydanie Zamówienia nastąpi w czasie określonym w potwierdzeniu Zamówienia i zaakceptowanym uprzednio przez Klienta. Każdorazowo Sklep podaje przewidywany czas wysyłki Zamówienia.

§ 7. REKLAMACJE DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

1. Sklep zobowiązany jest do wydania towaru bez wad, zgodnie z zawartą umową.
2. Towar jest zgodny z umową jeżeli jego opis, rodzaj, ilość, jakość, kompletność, pozostaje w zgodzie z ustaleniami z Klientem w ramach zawartej umowy.
3. Sklep odpowiada za zgodność produktu z umową przez okres 2 lat od dnia wydania Towaru.
4. W przypadku stwierdzenia wadliwości dostarczonego Towaru, Klient może według swojego wyboru, skorzystać z uprawnień gwarancyjnych, o ile została udzielona gwarancja oraz z uprawnień przysługujących mu od Sprzedawcy z tytułu rękojmi. Uprawnienia gwarancyjne i uprawnienia przysługujące z tytułu rękojmi są uprawnieniami od siebie niezależnymi.
5. W przypadku stwierdzenia wadliwości dostarczonego produktu, Klient może złożyć reklamację i poinformować Sklep o nieprawidłowościach w otrzymanym Towarze, udokumentować nieprawidłowości celem dokonania weryfikacji zastrzeżeń oraz wskazać, czy domaga się wymiany Towaru na nowy. Reklamację można złożyć w formie elektronicznej lub w formie pisemnej na adres Sklepu.
6. W przypadku umów zawieranych z Konsumentami, Sprzedawca ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi i/lub odpowiedzialności kontraktowej za świadczone usługi. Jest ona wyłączona w stosunku do Klienta o pozostałym statusie.
7. Sklep niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamacji złożonej przez Klienta, zajmie stanowisko co do złożonej reklamacji i poinformuje Klienta o dalszym postępowaniu.
8. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji Klient nie ponosi kosztów odesłania wadliwego Towaru do Sklepu. 
9. Transport reklamowanych Produktów z tytułu rękojmi odbywa się na koszt Sklepu za pośrednictwem wskazanej przez Sklep formy wysyłki. Przesyłki odesłane przez Klienta za pobraniem – nie będą przyjmowane przez Sklep.
10. Jeśli Klient odstąpi od umowy, wszystkie dokonane przez Klienta płatności, zostaną mu zwrócone niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia poinformowania Klienta o pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji przez Sklep. Zwrot płatności dokonanych kartą płatniczą lub przelewem elektronicznym następuje na rachunek bankowy, z którego nastąpiła płatność.

§ 8. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

1. Klient będący Konsumentem, może odstąpić od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Powinien wtedy złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz dokonać zwrotu Towaru do Sklepu.
2. W celu złożenia oświadczenia o odstąpieniu można skorzystać z formularza odstąpienia od umowy zamieszczonego w załączniku do niniejszego Regulaminu. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy w formie pisemnej należy wysłać na adres Sprzedającego lub drogą elektroniczną na e-mail: sales@easyegg.pl, najpóźniej w ostatnim dniu 14-dniowego okresu, o którym mowa w ust. 1 powyżej.
3. Po otrzymaniu przez Sprzedawcę oświadczenia o odstąpieniu od umowy w formie elektronicznej na w/w adres e-mail lub adres pocztowy, Sprzedawca potwierdzi jego wpływ przez wysłanie informacji na adres poczty internetowej odstępującego. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy złożone po upływie zakreślonego wyżej terminu, nie wywołuje skutków prawnych.
4. W przypadku skutecznego odstąpienia od umowy przez Klienta, Towary powinny być zwrócone w stanie niezmienionym i kompletnym, bez śladów użytkowania, chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu rzeczą.
5. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
6. Jeżeli zwracany przez Konsumenta Towar jest niekompletny, bądź nosi ślady zużycia, wykraczające poza zwykły zarząd rzeczą, Sklep zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia przesyłki lub obniżenia zwracanej kwoty o równowartość towaru uszkodzonego, według wyboru Sklepu.
7. Prawo Konsumenta do odstąpienia od umowy nie przysługuje, jeżeli przedmiotem Zamówienia jest rzecz:
a) ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
b) dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
8. Zwracany Towar należy odesłać najpóźniej w ciągu 14 dni od odstąpienia od umowy wraz z oświadczeniem o odstąpieniu na adres Sklepu, tj. Żylice 35A, 63-900 Rawicz. Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Produktu do Sklepu (koszty odesłania).
9. W przypadku odstąpienia od umowy przez Konsumenta, wszystkie dokonane przez Konsumenta płatności, zostaną przekazane na rzecz Konsumenta niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Sklep oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
10. Zwrot płatności dokonanych kartą płatniczą lub przelewem elektronicznym następuje na rachunek bankowy, z którego nastąpiła płatność.
11. Sklep może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Kupującego do chwili otrzymania zamówionego towaru od Kupującego.

§ 9. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

Postanowienia dotyczące ochrony danych osobowych Klientów przez Sprzedającego znajdują się w Polityce prywatności i cookies zamieszczonej na stronie Internetowej Sklepu.

§ 10. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. W kwestiach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny, ustawa z dnia 17 listopada 1964r. Kodeks postępowania cywilnego, ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
2. Umowa sprzedaży zawierana w oparciu o niniejszy Regulamin dotyczy konkretnego zamówienia i jest zawierana w celu realizacji jednorazowego zamówienia. Każde zamówienie wymaga osobnej akceptacji Regulaminu.
3. Konsumentom przysługuje możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Informacje o sposobie dostępu do w/w trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl.
4. Pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr Konsumenci mają dostęp do internetowej platformy rozstrzygania sporów konsumenckich (tzw. platforma ODR). Platforma ODR stanowi wielojęzyczną, interaktywną stronę internetową dla obsługi Konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporów wynikających z zawarcia na odległość umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
5. Skorzystanie z ww. pozasądowych sposobów dochodzenia roszczeń i rozstrzygania sporów jest dobrowolne i może mieć miejsce wyłącznie, gdy obie strony sporu (Konsument i sprzedawca) wyrażą na to zgodę.

Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Pobierz.